* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce - z uwzględnieniem najnowszych zmian prawnychJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie obejmuje kompendium zagadnień niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych, zarówno w trybach zwyczajnych, jak i nadzwyczajnych, a także z uwzględnieniem wszystkich jego stadiów. Termin: 2024-12-05 - 2024-12-06 Lokacja: online, Mazowieckie |
1490.00 zł 1832.70 zł brutto (Vat 23%) |
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia |
Praca Coacha2009-04-20 13:43:20W ostatnim czasie na rynku pojawia się coraz więcej ofert dotyczących coachingu. Może to rodzić różnego typu pytania. Kim jest coach i jaka jest jego rola? Czy jest to metoda, styl pracy czy zawód? Warsztat pozwoli uzyskać wiedzę na temat tego czym jest coaching, czym różni się od innych form rozwoju, jak przebiega proces coachingu, w jakich obszarach można i warto go stosować, jakie są korzyści z coachingu dla klienta. |
|
Matura 2009 – czas na języki obce2008-12-29 13:19:47Nowy rok to dla maturzystów maraton, w którym biorą udział słabsi i lepsi uczniowie, maraton który ruszył i zatrzyma się dopiero pod koniec maja. |
|
JUŻ JUTRO!!! SZKOŁA NEGOCJACJI – grupa training & consulting2008-11-26 15:57:42Współtwórcami programu Szkoły są menedżerowie dużych organizacji, ludzie którzy w ciągu ostatnich 5 lat prowadzili największe transakcje, osiągali rekordowe wyniki i odnosili spektakularne sukcesy w polskim biznesie. Podzielą się swoim doświadczeniem negocjacyjnym i biznesowym z uczestnikami Szkoły. Będą komentowali gry negocjacyjne opracowane na podstawie prowadzonych przez nich transakcji. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
Pierwszy krok w poszukiwaniu pracy – pomoc uczelni macierzystych2008-04-16 12:23:16Zdecydowana większość studentów rozpoczynających naukę na wyższych uczelniach nie ma tak naprawdę pomysłu na własną karierę zawodową. |
Szkolenia Otwarte prawo zamówień publicznych Gorzów Wielkopolski
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.